kurabiyeler,kekler ve daha neler

kurabiyeler,kekler ve daha neler

Közlenmis kirmizi biber salatasi.

    Kolay ve lezzetli bir tarif paylaşmak istiyorum. Görünüşü rengarenk, yapılışı kolay. Malzemelerin çoğu konserve olduğundan, çok çabuk ve pratik hazırlanıyor. Salatanın bir tek yeşillik kısmı taze olmalı.



Olay şu. Tüm malzemeleri doğrayıp, bir kaba alın. Maydanozu ince kıyıp, karışııma ilave edin.  Konserve mısırın suyunu süzün ve onu da karışıma ilave edin. Üzerine yarım  limonun suyu ve 3-4 y. kaşığı sıvı  yağ ( ben zeytin yağı kullandım ) gezdirin. Hafifce harmanlayıp bir servis tabağına alın. Ben salataya tuz  hiç koymadım.

Gerekli malzemeler :
közlenmiş kırmızı biber (ben hazır kavanozda satılanlardan kullandım)
konseve mısır
maydanoz
konserve mantar
çekirdeksiz yeşil zeytin ( bir avuc )
kornişon salatalık turşu
sosu için limon suyu ve sıvı yağ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder